måndag 28 november 2011

Barnen hade super kul på dagis, Johannes ville vara kvar två timmar till när jag skulle hämta honom så han fick stanna. Alicia och jag åkte hem och sov 1,30h på soffan, så mysigt =)
Hennes mage har börjat fungera mycket bättre, inte längre flera dygns kämpande så de känns super skönt.

Beställde kläder från ett postorder företag som säljer " mode på franska" ;) Har handlat av dom förut och då varit missnöjd både med leveranstid och service men jag tänkte ge dom en chans till då barnen behövde lite kläder.
Beställde runt 10 plagg för en månad sedan, betalade med kort och fick besked om att beställningen var på väg.
I dag kommer ett paket med 2st toppar och en lapp där det står att ALLT annat var slut.
Min fråga är...hur kan de stå på deras sida att varan finns i lager? Hur kan jag få mail om att beställningen är skickad och tror dom att jag vill ha två toppar i ett paket där jag får betala mer för portot än vad kläderna kostade? Dessutom har jag ju betalat för alla kläder inte bara två. NEJ!
Vet inte om jag är lite grinig men jag ringde dom och frågade hur det fungerar för dom, alla andra jag handlat av på nätet har ett uppdaterat lagersaldo men inte detta företag för deras lager är i frankrike och då kan dom inte garantera att lagersaldot är 100%...skit tycker jag. Hon säger att jag ska ha fått tillbaka pengarna som jag betalat men de vet jag inget om, får kolla upp det.
Tänker absolut inte försöka handla av detta franska företag ngt mer, säger bara NEJ TACK till mode på franska ;)

Nu sover alla, även maken, han har så ont i ryggen. Bra att han ska till ortopeden den 5/12 så vi får veta hur planen för hans rygg ser ut.
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar