söndag 13 november 2011

Fars dag....

Tänkte att Niclas skulle få en lång skön sovmorgon i dag på Fars dag, vet inte hur jag kunde tro de.
Alicia började morgonen som hon slutade gårdagen...med att kräkas. Hon har fått en retlig hosta och som ni vet är hosta = kräkas. Niclas kom och hjälpte till med saneringen så jag kunde tvätta både henne och mig. Det visade sig även att Johannes sovit några timmar på morgonen hos Niclas så han var redan vaken, jag sov inne hos Alicia sen ngn gång i natt men jag vet inte vad klockan var för den har jag slutat titta på.
Nå ja, nu är maken och tränar så pass det går med hans rygg. Sen blir det en senare frulle och förmiddags fika hos Niclas pappa.
Min pappa är ju inte med oss längre men självklart skickar jag en gratulation till honom i tankarna.

Niclas fick ett par skor i Fras dags present och barnen kommer säkert rita ngt fint under dagen =)

Stort GRATTIS från oss i allafall, du är en väldigt älskad make och pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar