fredag 25 november 2011

Dagen har varit blåsig, inte lite mysigt blåsig utan helt galet blåsigt. När Alicia skulle sova tyckte jag att det blåste så mycket att jag ville ställa henne uppe på altanen för att jag fick för mig att hon var lite mer skyddad där, gjorde misstaget att inte låsa vagnen så jag fick springa ut för att rädda henne från att åka ner för trappen...hur tänker man då? Uppenbarligen inte...kan ju säga att jag alltid kommer låsa vagnen från nu, oavsett väder.
Efter lunch åkte vi till vår fantastiska barnmorska som blivit en  familje vän som jag hoppas vi alltid kommer ha kvar. Fick dessutom träffa hennes man i dag och han var lika trevlig han. Det blev en lång mysig fika och jag hoppas vi ses snart igen.

I morgon ska vi till farfar och fika, hans fru fyllde år i veckan men vi kundeinte då så vi ska fira henne lite i morgon, sen blir det nog lite lek med ngn kompis, barnen har ju varit hemma hela veckan pga magsjukan.
Nu ska jag slöa i soffan och titta/lyssna på Idol.
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar