tisdag 13 augusti 2013

Vi åkte hela familjen och hämtade Alicia på dagis i går. Hon blev jätte glad. Hon var glad när vi kom och sa att de varit bra på dagis. 
Hon var dock helt slut och sov 2 timmar på soffan när vi kom hem.
På eftermiddagen kom farmor och vi hade ett litet "kalas" med fika för att Alicia varit själv på dagis för första gången....vad gör man i te för att allt ska bli så posetivt som möjligt.

I dag blir de ett nytt försök, åker till dagis och lämnar henne. Kanske blir det inte lika mycket panik som i går och kanske kanske kan jag träna.
Trampade dock på vår steppmaskin i går så lite motion fick jag allt,
Känner att jag måste få igång träningen om jag ska kunna plugga, man blir ju mycket piggare.
Dessutom vill jag få huset höststädat och skåpen rensade innan skolan börjar. 
Sen blir fokus på familj och skola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar