måndag 11 april 2011

Bio

I går var vi på Bio med Johannes, Alicia gick runt på stan med Farmor.
Johannes var så mallig att han skulle få gå på Bio och dessutom var det ju bara vi och inte Alicia.
Vi såg Rio, den var helt ok J tyckte den var super kul och han sa när filmen var slut att de var väldigt kul på Bio och att de var en stooor tv =)

Efter Bion blev det huset med gult M och sen blev det en oväntad shopping tur, barnen fick lite nya kläder och jag investerade i ett par nya jeans som sitter uppe. Blev dessutom sponsrad med ett par till så nu äger jag två jeans som jag kan ha =)

I dag ska Farfar köra J till dagis, de är så kul för Johannes han blir så glad när Farfar kommer.
Jag hoppas på att få min kaffe runt tio...vi får se om A är snäll och somnar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar