torsdag 12 januari 2012

I dag kommer äntligen mormor, ska bli så mysigt att få ha henne här. Det är lite extra mysigt att ha en vuxen att dricka kaffe med på morgnarna när Niclas jobbar =)
Barnen är på dagis, det går så bra att lämna Alicia nu, hon har nog super roligt på dagis, synd att hon inte kan vara där mer..men men.
Kom på igår att vi i allt virrvar glömt att köpa present till Johannes, vi har nu bestämt att han får en lite sak ( vet inte vad ännu ) och sen sätter vi in pengar på hans spar konto. Han får så mycket av oss ändå + att han troligvis kommer få massor av paket från alla andra.
Försäkringskassan har ännu inte fixat så jag får tillbaka mina dagar, för er som missat kan jag säga att jag ska få tillbaka föräldrar dagar för den första tiden med Alicia, vi fick nämligen inte info om att vi skulle VABa, dom dagarna ska ja nu få tillbaka. Skulle fått dom innan årsskiftet men inte, väntar och väntar. Har inte fått pengar sedan 11/11...inte så kul. Pratade med dom i går och nu får vi se om dom fixar de...alltid ska de krångla..
Nu ska jag lägga mig på soffan och vila...kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar