torsdag 5 januari 2012

Hallå Hallå =)

Här är jag, åter på banan...tror jag. Har varit så trött inte haft så mycket ork till ngt.
Kanske beror det på att försäkringskassan trasslar med mina pengar eller att vi fortfarande inte har hört ngt från Göteborg.
Får tro att det inte blir ngn operation till våren i alla fall för man tycker ju att vi borde hört ngt då...eller?

Vad händer annars, inte så mycket.
Nyår var vi här med våra vänner och deras barn, åt god mat och spelade spel, det var lugnt. Barnen var uppe till 01,45 ( utom Alicia som somnade vid nio).
Nyårsdagen blev jag 31, de var också en lugn dag. Fick utspridda besök under dagen, bjöd på lite fika men de var lugnt.



nyårs kalas...



killarna var helt inne i tolvslaget på Skansen...


01,45 somnade Johannes och ca två min senare sov även Neo och Ludde

blommor från mamma och Rolf



Annars har det varit lugnt, vi har pysslat, varit i badhuset och dom senaste två dagarna har Niclas kusin Jessica varit här med sina barn så , det har varit kanon mysigt, vi har varit i skogen och i badhuset...kanon.
Annars är det Johannes kalas som vi planerar...han blir ju 5år den 15/1...stora killen =)

Snart kommer en kompis till J hit och leker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar