torsdag 26 januari 2012

Glamor...ha ha ha

Visst finns det plats för lite glamor och egenvård i mitt liv, som ni vet går jag ju och får ansiktsbehandling och massage var 8e vecka och det är STOR lyx för mig.
Har dessutom målat naglarna...dock bara på vänster hand för tid har ännu inte kommit till att måla den högra och detta var för tre dagar sedan =) Visst har det funnits tid ca 30 min när barnen somnat på kvällen men då är jag så slut så jag måste få sitta i soffan och bara göra inget men i dag ska jag se till att de kommer färg på höger också...ser ju lite konstigt ut.
Vi har dessutom biljetter till Johanna Pihls visning på Mercedes-Benz Fashion Week i Stockholm men självklart ingen barnvakt =(
Så är det men glamoren finns i allafall där...i ett litet hörn av mitt liv =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar