lördag 21 april 2012

Gårdagen kändes lång, som tur var kom vår älskade Olle (Niclas morbror) förbi, han lekte lite med barnen och jag passade på att duscha, sen staplade han ved...VÅR ved. Det känns inge bra att han står där och staplar men vad gör man, det är svårt att hjälpa till när barnen är hemma, ska dom vara med får man bara passa kapen hela tiden och får inget staplat.
När han var färdig med dagens hög bjöd barnen in sig själva till honom så jag blev barnledig i en timme, tänkte då att jag skulle plugga men när jag möttes av en mindre sjö på toalettgolvet och upptäckte att ett rör från handfatet lossnat så gick den tiden åt till att skura toaletten och hänga tvätt.
N kom hem vid fyra så de var helt ok, såg fram emot kvällen, att få sätta sig i soffan men inte...kunde smyga från Alicia vid 20,30 tiden och sen var natten som vanligt.

I dag kommer troligtvis mormor från fjället, kul.
Barnens kompis Ella fyller tre...GRATTIS ELLA!!
Vi ska träffa henne och hennes familj på stans kondis och fika för att sedan gå till den ny öppnade Willys och träffa Pippi som besöker barnen. Alicia älskar Pippi så e kan vi inte missa.
Får jag möjlighet ska jag även måla en logga på gymmet på en av de stora väggarna, annars får jag försöka göra de i veckan.
Ska absolut försöka göra klart mitt andra arbete i geografi så jag kan börja med nästa..vill ju bli klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar