fredag 13 april 2012

Hej här är jag..

Hej hej här är jag. Kann ju inte skryta med många inlägg den senaste tiden =(
Har känt mig tröttare än vanligt, sur och grinig. Känner att jag snäst åt både vänner och familj.
Får skylla på att jag sovit sämre än vanligt och när jag väl fått sova så har jag i drömmar sprungit runt i labyrinter och letat efter en skrikandes Alicia som jag självklart aldrig hittat...
Tror att mitt psyke och min orka har fått sig en törn...men de ska nog snart reparera sig

Påsk har det varit även här, vi har letat påskägg, målat ägg och pysslat massor.
Det har varit super mysigt bortsett från att vi självklart varit sjuka som vanligt.



 En morgon tog vi ner Johannes stora säck och myste med en film, jag var så trött och hoppades på att få lite sömn i soffan, hur kunde jag tro de? Tog ca 5min så var myset borta och säcken förvandlades till ett skepp...








Ludde har blivit 5år

Nu ska jag försöka få lite sömn.
Har fått ny och starkare pollen medicin som jag hoppas ska hjälpa mig lite bättre, vi får se.

Som vanligt väntar vi på en kallelse till hjärtsköterskan...vi får se om vi får ngn denna gång.
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar