söndag 27 maj 2012

De är mycket nu....

Ja ha så var man här igen...
Det gick inge vidare att jobba....säkert många av er som redan räknat ut de.
Själv trodde jag att de skulle vara bra för mig och att möjligheten till att få bra lön skulle peppa mig  men så blev det inte.
Torsdag, Fredag och Måndag gick kanon och de var super kul, Tisdag...inte så bra dag. Det brakade lös vid 08,30 tiden, från ingen stans kom tårarna och de var inte lite...snarlikt en snorig Mastiff, tårarna sprutade och snoret rann. Fick panik, dåligt samvete...allt man kan få. Kände mig som världens sämsta mamma som arbetade då tiden med Alicia kanske är nu och inte sen...om ni förstår mina tankar.
Trodde jag var starkare men nej, så på Tisdagen slutade jag =(
Nu vet jag dock att jag kanske inte ska jobba 100% innan A är frisk för det pallar jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar