tisdag 1 maj 2012

I går var vi hemma hos våra vänner och åt god mat , de var kanon, de blev ingen brasa och de var ganska skönt.
Jag har föresten fått ett jobb, vet inte riktigt hur jag ska känna eller tycka, det är ett arbete som kan ge mig möjlighet att tjäna bra med pengar, därför kunde jag inte tacka nej samtidigt kanske jag borde vara hemma med barnen men jag har faktiskt varit de i 2,5år nu och de kommer ju en tid efter operationen då A ska vara frisk och vad gör jag då om jag missat denna möjlighet?
Har bestämt mig för att jag ska ge jobbet en chans så får vi vart de leder..
Ska på utbildning i Stockholm i morgon så "Sven air" stiger från sjön kl 06,15 med mig ombord och landar i Stockholm ca 07,45. Sven = svärmors sambo.
Så snällt att han ville flyga mig till Stockholm, spar en massa tid ...har en otrolig tur...dock är jag flygrädd i mindre plan och blir åk sjuk men jag får ta en tablett...
Somnade i gungan helt slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar