söndag 29 juli 2012

De senaste dagarna har vi hjälpt mormor ( min mamma) att flytta. Hon är numera Norabo :))))
I torsdags gick flyttlasset från Skummeslöv hit, fredagen bestod av stor shopping, möbler, husgeråd mm.
Jag har ägnat de senaste dagarna till att skruva möbler :)
I går var en händelserik dag, ha ha.
Förutom plock och möbelskruvning hos mamma fick jag handla i ett mörklagt Ica pga strömavbrott, fick lysa med mobilen för att se varorna, sen halkar jag ordentligt i foajén på en annan Ica (ingen hjälpte mig upp), när jag sen kommer till mamma halkar jag i trappen . Senare när vi ska ut och äter hittar inte mamma sina nycklar, som senare återfinns och Alicia trampar ner i en stor hög hundbajs, hela foten var täckt vilket jag märker EFTER att hon satt sig i bilen :( så de var bara att ta ut henne rengöra bilen och henne för att sen åka hem.
Hoppas dagen blir lite lugnare ;)

2 kommentarer:

  1. Hej! Låter som en oturs helg!Gick de bra när du halkade så du inte gjorde dig illa? Allt under kontroll annars? Kram Maria

    SvaraRadera
  2. De är som vanligt lite smått rörigt men under kontroll ;)
    Ses på en kaffe snart , kanske hos dig?

    SvaraRadera