fredag 13 juli 2012

I dag har det regnat och jag har varit trött.
Niclas bror var här en stund med sina barn så dom fick leka lite men annars har vi bara varit hemma och degat.
Nu väntar vi på några kompisar från Stockholm som ska vara här över helgen, ska bli kul...synd bara att man inte har ngt gästrum , dom får sova i Js rum och han hos oss.

I övrigt väntar vi på att få höra ngt om kommande operation, ska vi ner på katetrisering i Augusti eller blir de i September då hon ska opereras?
När ska vi in på koll? De bör vara senast nästa vecka men vi har inte fått ngn tid.

5 kommentarer:

  1. Hej. Ja riktigt kul va de allt. Hoppas vi gör de snart igen. Jag är så glad att vi träffades på Johans fest, du verkar vara en helt underbar människa, hoppas de inte dröjer allt för länge tills vi ses igen. Å jag har ett ställe ja gärna tar med hela din fina familj så ni får tänka på något annat an oro en stund. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jaa, nu är det dags att ni får veta vad som gäller för Alicia och er fina familj framöver!!! Stor kram till er alla! <3

    SvaraRadera
  3. Ååå de samma Maria:))))
    Vad är de för ställe, låter kul de för vi gärna.....tror jag (vet ju inte vad de är) .
    Klart vi ses snart du har ju min "dyrbara" skål;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tänkte höra om ni ville bli Me upp till mina föräldrar och åka lite häst och kanske grilla korv om ni nu inte är jätte allergiska för djur förstås. Kanske någon dag till veckan om ni har lust? Kram

    SvaraRadera
  5. Det låter ju super kul och mysigt, de vill vi gärna:))

    SvaraRadera