tisdag 30 oktober 2012

Just nu känns de som att allt strular....
Varken jag eller N har fått några pengar från Försäkringskassan, vi har ju båda varit hemma med VAB sedan 12 augusti då A räknas som allvarligt sjuk. Ingen av oss har ännu fått pengar:((((
De har bara strulat med intyg hit och intyg dit, intyg som försvunnit etc.
Ringde till dom i dag och sa att vi åker till Göteborg den 8e och att dom måste betala ut pengarna innan vi åker.
Blir bara så arg....
A- kassan vill ha pengar för att jag mitt dumma nöt tänkte att de kanske vore skönt att jobba lite, de var inte skönt fick ångest för att jag inte var med familjen och tog vara på tiden om de där otäcka om skulle inträffa.
A-kassan tyckte inte de var anledning att sluta och dom vill ha tillbaka lite pengar....tycker de är skit.
Dessutom får vi en kallelse i dag till Usö för att A ska vaccineras mot influensa...toppen OM de inte vore för att dom gett oss en tid den dagen vi åker till Göteborg, ringer då till Göteborg för att kolla om hon bör ta sprutan innan op , dom säger då att den ska ges senast två veckor innan och sen tidigast fyra veckor efter. De är alltså försent att ta den nu, hur FN kan vår hjärtsköterska boka en tid hon borde veta inte fungerar? Vore så typiskt om A nyopererad åker på influensa .... I dag är jag bara så arg på att allt bara skiter sig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar