lördag 10 november 2012

I dag har det varit en fri dag utan sjukhus.
Jag började dagen med att träffa min halvsyster, de var så mysigt och jag är så glad. De blev ännu mer speciellt då de var första gången....någonsin.
De är sant, vi har aldrig träffats förut och gissa var vi hittade henne? På facebok så klart:)
Har fått svar på så många frågor i dag och jag är så lycklig att hon nu finns i mitt liv. De skumma är att de kändes som att vi setts massor, de var helt naturligt, inte spänt inte konstigt, kändes bara som att hon skulle vara här.

Niclas syster Linn har också varit här och hon kommer åter i morgon.
Skönt att ha familjen nära, dagarna går lite fortare då de händer ngt.

I övrigt har vi bara myst i huset, klätt ut oss och passat på att tvätta.
I morgon kör det igång igen.
10 ska vi vara på avd för att sätta infart, träffa kirurger och Alicia ska bada, skrubbas med bakteriedödande medel, en gång på avd och en gång i morgon kväll här på huset.
Det närmar sig och oron stiger....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar