fredag 9 november 2012

Dagen har varit helt ok, har inte hjort några saker som gör ont, EKG, ultraljud, röntgen, besökt IVA och träffat narkosläkaren som ska söva på måndag. Vi fick vara med och bestämma vad som blir bäst för Alicia, vilket kändes bra, kom fram till att de inte blir sövning med mask och de känns skönt.
De har varit filmvisning med popcorn i foajén och de var en hitt.
Under kvällen var jag på mammaträff här på huset, vi blev lite ompysslade, fick lite vin och ost, vi fick även behålla alla hudvårdsprodukter + smink...lyx.

I morgon är det inget på sjukhuset så vi ska bara ta tillvara på dagen med familjen och jag ska även träffa en mycket speciell person för första gången.....är inte nervös men lite pirrig.

God Natt

1 kommentar:

  1. Ni underbara familj. Av hela mitt hjärta önksar jag er all glädje och styrka och tänker mycket starkt på er.

    Glädjer mig att ni blir så väl omhändertagna på hotellet.

    På måndag kommer jag att tänka på er mycket starkt och särskilt på Alicia.

    Önskar att jag kunde göra något för er. Men i mitt inre "bär" jag era tunga tankar av oro och bara styrka och fullkomlig välgång blir över till er.

    Allt ska gå så bra med Alicias operation, så bra det bara nånsin går.

    Många varma tankar och kramar till er underbart härliga familj.

    Lena

    SvaraRadera