tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År!!!

Så var de ett nytt år....jag hoppas för allt i världen att detta år ska innehålla mycket mindre sjukhus och oro.
Jag hoppas också att barnen kommer trivas när dom snart ska börja på dagis igen.

I går åt vi middag hos våra vänner Bella och Robin tillsammans med våra närmaste vänner.
De var trevligt som vanligt. Vi åkte hem vid 23 tiden för att kunna dansa in året med barnen ( som var vakna när vi kom hem).
Dessutom var vi båda helt slut, kroppen har mycket att ta igen efter den gångna hösten, man känner att kroppen tagit stryk på flera plan.
De var ett otroligt mysigt och glädjefyllt slut på året och en lika toppen start på de nya med dans och sång med våra älskade busfrön.

Några minuter över tolv ringer mina fantastiska vänner och sjunger, hörde knappt vad dom sa men de värmde och jag blev otroligt glad och rörd.

Nu ska jag försöka njuta av min födelsedag :))
Har fått en super fin ring av Niclas och barnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar