torsdag 24 januari 2013

Jag läser din blogg....

I går hände de äntligen, Alicia fick gå på simskolan. Hon sken som en sol hela tiden och tyckte att de var super kul.
Jag badade med henne i Niclas badbyxor...ngn har tränat för mycket lår och rumpa.

I omklädningsrummet utbrister en väldigt trevlig tjej..." Jag följer din blogg".
Blev helt paff...min blogg...den är ju inte så kul tänkte jag, skriver ju inget.
Hon sa att hon följt oss hela hösten och att hon tyckte vi var starka...
Vad säger man...känner mig inte så stark men jag blev glad att hon läste och de kändes bra att man nått fram till någon. .
Dessutom fick jag lite energi att skriva.
Tack för de...tjejen i omklädningsrummet:)

1 kommentar:

  1. Det var så lite så! Vi ses i bassängen! /Helena (tjejen i omklädningsrummet)

    SvaraRadera