tisdag 5 februari 2013

Efter att ha sovit i snitt TVÅ TIMMAR/ natt sedan i fredags ...då är de inte sammanhängande timmar utan uppdelade på minuter, känner jag att både humör och förståelse för andra börjar tryta.
Dessutom börjar jag bli sjuk vilket inte är underligt då jag fått både snor, hosta och kräkor i ansiktet + den minimala sömnen...
JAG ÄR INTE BITTER ;)
Jag kräver inte massa sömn men de vore skönt att få de ca 4 -5 timmar jag brukar få.

Vill förtydliga att jag absolut är vaken hela natten om det hjälper A men just nu är de tungt och jag behöver också skrika lite...
God Natt...

1 kommentar:

  1. Du kärleksfulla mamma, du är helt enastående!

    Ni underbara familj och kära föräldrapar.
    Er situation är näst intill omänsklig. Men det som mest "lyser upp" denna blogg är stor kärlek, värme och massor av glädjeämnen. Vilken styrka!

    Jag önskar er all lycka och välgång. Och krya på er i förkylningstiderna som nu råder.

    Många varma tankar och kramar till er underbara familj.

    Lena

    SvaraRadera