torsdag 2 maj 2013

Så har vi varit och vaccinerat oss. Jag fick två sprutor då jag även behövde förnya stelkrampen men barnen klarade sig med en.
Johannes sa inte ett pip de gick kanon bra. Alicia skrek lite men mest för att vi höll henne.
Vi hade lovat dom belöning för mödan så J fick välja en gubbe till sitt Skylanders och Alicia fick sin efterlängtade prinsessdocka i form av Rapunsel. Hon har nu bestämt att hon ska samla så hon har alla Disney prinsessor.

Dagen har även bestått av ett riktigt kämpande från A. Hon har ju försökt tömma magen i två-tre dagar. I morse gav vi henne lavemang men NEJ...de hände inte ett skit. Hon har kämpat och skrikit av smärta hela dagen och så tillslut nu i kväll lyckades hon. Känner mig helt maktlös då jag gör allt jag kan för att hjälpa henne men inget hjälper .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar