onsdag 17 augusti 2011

I går var J på dagis igen efter sommarlovet.
Först skulle han inte åka dit för han ville bara vara hemma, men när vi kom dit försvann han och ropade att han bara skulle vara där en liten stund och leka =)
Alicia ville också stanna där, hon hittade ett roligt garage i ett hörn som hon ville leka med, känns bra inför kommande innskolning ( den 22/8).
Träffade min arbetsgivare i går. Blev inte klokare av de, hans förslag var att skriva om min anställning till en tjänst på timme vid behov men man måste prata med facket först och dom har självklart telefontid, måndag och fredag, så på fredag kan jag prata med dom och höra vad dom tycker.
Själv tycker jag att allt bara är en enda soppa...vet inte hur vi ska lösa hösten med dagis och allt, man vet ju inte hur mycket hon kommer kunna vara där...svårt.

Nu är J på dagis och A sover så jag ska ta en kaffe i min ensamhet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar