onsdag 12 september 2012

Vad ska jag säga....
Åter på sjukhuset åt vi middag och sedan satt jag och Alicia på hennes rum och titta på barnprogram.
Försökte ringa Niclas men han svarade varken på sms eller telefonen...hann bli lite irriterad då jag plötsligt ser honom titta in genom dörren. Blev super glad och överraskad av att han plötsligt dök upp.
Inte nog med de....han hade dessutom köpt en ny jacka till mig ( Peak Performance)...blev super super glad och rörd. Han tyckte jag förtjänade den som står ut här på sjukhuset.
Själv skulle jag aldrig köpa en dyrare jacka till mig själv men de är självklart kul att få en så fin present.
Bara att han tänker på mig när jag är här gör att jag känner mig älskad och uppskattad.
Jag är väldigt lycklig och kär.

Jag älskar dig Nicklas...som 1.2.3 vargar.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar