tisdag 11 januari 2011

När jag skulle lämna den stora på dagis i morse blev de kaos, det har aldrig varit ngra problem tidigare men í dag sprutade tårarna och han klamrade sig fast i min jacka.
Tyckte super synd om honom och ville bara ta med honom hem igen, men jag vet att om jag gav vika så skulle han ju veta hur man ska göra för att slippa nästa gång, så jag bet ihop och gick.
Ringde till dagis efter 10minuter för att kolla läget, vill ju inte att han ska vara där om han är ledsen, då satt han och byggde lego med kompisarna, så fort jag försvann hade han sprungit in och lekt...dom försöker dom små trollen.

Hjärtläkaren har inte ringt =( Undrar om det blivit ngt missförstånd de är ju lite underligt att dom inte ringer. Vi ska ju dit den 19 men ändå.
Kuratorn har iallafall ringt så vi fick en tid hos henne....
Nu tror jag att Alicia är hungrig, sitter och gapar som en fågel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar