onsdag 26 januari 2011

Slut på en lång dag...

Så var denna dag slut, alla sover utom jag.
Vi startade dagen med lite kreativitet, J och N målade super fina tavlor, sen var vi ute en stund och försökte gunga lite men de var både kallt och lite för mycket snö, så vi gick in och åt glass =).
J fick åka på sin älskade simmskola trotts sin snoriga näsa men fick ta med sig farmor då N fortfarande är sjuk.



Dagen har varit lite känslosam, tror att de beror på att vi tittade på " Sofias änglar" i går och de var ju bra om man vill bli mer deppad. Det hela resulterade i att N inte kunde sova och jag har funderat på våra nattnings problem och om de är värt att göra ngt åt dem. A sover med mig i stort sett hela natten, hon sover bra men jag sover inte. Ena stunden vill jag göra ngt åt de, köra 5 minuters metoden eller ngt men sen kan jag slås av tanken om allting går fel med operationen om de inte blir bra och hon inte klarar sig, kommer jag då att klandra mig själv som inte ens lät henne sova hos mig? Samtidigt vet jag att det bara är hjärnspöken men man fungerar inte som vanligt. De mest förnuftiga är ju att göra ngt åt sömnproblemen men jag önskar att de gick utan funderingar....God Natt

1 kommentar:

  1. Men om man får sova på natten kanske man har större glädje av dagen?

    SvaraRadera