onsdag 26 januari 2011

Tung natt

Vaknade vid 4 tiden, förmodligen av en dröm, allt för ofta börjar jag tänka på Alicia, hon ligger brevid mej, gnyr lite, kommer hon klara operationen! har säker drömt minst 200 ggr att jag står där på min älskade dotters begravning, vill inte tänka på d men har inget val, tankarna bara strömmar in,fruktansvärt! Skulle göra allt för att slippa detta, Vill ju bara att hon ska vara en frisk liten tjej, Omöjligt att somna om efter dessa tankar, Magen knyter sej å ångesten blir värre, ligger å tittar på min lilla tjej i mörkret å hoppas att allt ska bli bra....... D måste bli bra, Älskar henne så, min lilla Skrållan  / Pappa



                                                                                        

1 kommentar:

  1. Usch, svårt att förstå det ni går igenom... Det man tar förgivet... Hoppas allt kommer gå bra för er...
    /Michaela

    SvaraRadera