torsdag 15 mars 2012

Alicia var på simmskola i går och de gick bra, hon tycker att de är så kul.
Natten var också underlig som i går, hon skrek och skrek och skrek, Niclas fick gå in till henne för jag var så trött och de gick bra, han sov där ett par timmar så jag kunde sova i min säng...lyx =)
Undrar varför hon skriker, drömmer hon, har hon ont, är det jobbigt att ligga ner?
I dag fick vi tiden till hjärtläkaren, ska dit på Tisdag. Det ska bli så otroligt skönt, få svar på frågor och koll på hur hon mår.

Nu är barnen på dagis, skönt att få pula lite själv.
Ska även försöka vila lite, är jag trött annars så är det sju resor värre nu, min kompis Pollen är nämligen här för att stanna ett bra tag. Läste även i tidningen i år att pollen ska bli hemsk i år...kul.
Nå jag man får vara glad att man är frisk i övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar