fredag 16 mars 2012

Natten har varit som den brukar...sömnlös men det har inte varit ngt skrik så de är toppen. När jag vid tre tiden lyckades få A att sova så pass att hon inte märkte att jag smög ut låg det en liten prins i min säng så jag fick lägga mig hos A igen...vad gör man inte för barnen ;)

I dag känner jag mig trött och tung i huvudet, är fortfarande inte riktigt 100 efter influensan men det ska väl släppa snart, hoppas jag.
Skönt att det är fredag i dag, N slutar tidigt och vi har en mysig helg tillsammans.
Linn (Ns syster) kommer på Söndag och ska vara här i en vecka, ska bli mysigt. Vi har inte sett hennes minsta ännu det ska bli så mysigt att få lite bebis mys.

Har bokat bord till den årliga Loppisen som är på torget varje sommar, av erfarenhet vet jag att det är lika bra att börja förbereda redan nu + att jag i år ska prismärka allt. Så nu är det bara att börja sortera och rensa ut en massa ....det är skönt att bli av med saker som bara står och tar plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar