tisdag 6 mars 2012

Hallå hallå...

Hej hopp nu är vi nästan åter på banan.
Barnen är på dagis, A skulle behöva vara hemma en vecka till då hon är frisk men inte riktigt helt återhämtad + att hon har sin hosta som vi inte blir av med men dom kan ju inte vara hemma hela tiden.
Båda blir ju helt galna efter ett par veckor och dom behöver få stimulansen på dagis.
Johannes är helt fri från allt som har med influensa och förkylning att göra, jag har min första feberfria dag i dag...ta i trä...men jag har en hemsk hosta och känner mig ganska risig, är dock nöjd att det är på väg åt rätt håll.
Mamma blev ju också dålig då hon var här och fick åka ambulans, hon har varit riktigt riktigt risig men nu är hon också på benen och jag vet att hon var ute och fick lite luft i går.


Vi har fortfarande INTE fått ngn tid till Alicias hjärtläkare, jag ringde i går då vi skulle fått en tid i februari. Hon står ännu på väntelista till att få en tid...skandal...vad gör man, vi är lovade en tid senast Februari och nu är vi inne i Mars och dom vet inte när hon blir kallad pga resurser som inte finns, dom har inte tid till hjärtbarnen utan ska lägga tiden på annat...helt sjukt, hur länge ska man vänta och hur länge vågar man vänta? De ända vi vet och kan se är ju att hennes mage nu börjat krångla igen och vi har nu inga mer medel att ta till så frågan är om vi bara ska öka dosen, hon har även börjat svettas mer när hon tex sover, man kan tro att hon är nybadad då hon vaknar. Det är inte kul.
när vi väl får komma till hennes läkare får vi svar och då vet vi vilka mediciner hon kan behöva.
Vet inte vart jag ska vända mig för att kräva en tid...man känner sig ganska maktlös =(
Nu ska jag vila och samla lite kraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar