lördag 31 mars 2012

I går var vi på Mora Träsk, det var så kul.
Man såg alla barn som var där, deras ögon sken som solar.
Vi gick tillsammans med Håkan och Malin och deras två döttrar.
Petri och Neo och alla vi.
Först åt vi på Jensems och jag tycker nog att barnen skötte sig helt ok sen bar det av mot Mora Träsk till alla barns förtjusning, vi hade så kul.
Synd bara att Alicia som tjatat i två veckor var sjuk, först tänkte vi att hon och jag skulle stanna hemma men man blir så arg och ledsen att allt ska drabba henne, det är alltid hon som ska missa de roliga. Vi beslöt oss för att ge henne en alvedon och orkade hon så skulle hon få gå annars skulle jag och hon åka hem.
Det gick toppen, hon hade super kul.





Dagen har varit mindre kul.
Den startade vid 03 tiden med att A ville gå upp. Är hon envis annars så är det inget mot när hon är sjuk. Jag lyckades dock lura henne ner i sängen igen, bytte lite blöja, drack vatten och tog alvedon. Efter en dryg timme somnade hon om en stund men inte mycket.
05,30 gav jag upp då var det bara att gå ner, har sedan bara burit på henne och kört henne i vagnen hela dagen, kan inte minnas att hon snuddat golvet innan kl 13.
Hon har inte ngra krafter när hon har hög feber och vill inget, hon har bara vilat , sovit till och från så länge jag kört vagnen. Jag gick med henne i vagnen oavbrutet i tre timmar...runt runt runt. Johannes kraken tyckte jag var lustig som gick med vagnen inne men vad gör man, Niclas har varit tvungen att jobba i dag så då får de bli promenad inne.
Hon la sig 19,15 och vi har redan varit uppe tre ggr så vi får se hur natten blir, slipper vi torka spyor är jag nöjd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar