onsdag 28 mars 2012

Äntligen sover A på soffan och J ser på Tv, har jag tur kan jag få ca 30min lugn och ro.
Dagen har tills nu varit hemsk, trotts trotts och lite mer trotts, A har dessutom fattat att hon kan gadda ihop sig med storebror =(
Vet att det är ett steg i utvecklingen för båda att nu vara trotsiga men de är lika jobbig ändå, försöker tänka att dom är trygga i hemmet och att de är därför dom vågar trotsa men de hjälper föga.
Förmiddagen har jag ägnat åt att bita mig i läppen, räkna till tio.
Trampat på leksaker och fiskat i toaletten...fråga inte.
Nu ska jag försöka hinna ta en välbehövlig kaffe.

I kväll är det simmskola för A och jag hoppas farmor kommer och går till skogen med J så jag får vara ensam en stund, då ska jag vila....nej just de jag ska skriva på mitt arbete ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar