måndag 9 maj 2011

Måndag

Har lämnat Johannes på dagis, när vi kom dit så skulle dom precis ha kalas för en tjej som fyllt år så lyckan var gjord för Johannes som älskar glass =)
Alicia sover i sin säng....vill inte sova i vagnen så jag får tassa runt här hemma och kaffestunden har jag tappat bort, jag lyckades ju sitta ner och bara vara varje morgon i några veckor men nu är de gammalt och förlegat=) Dessutom har vi en massa projekt hemma som vi ska ta tag i, Niclas ska bygga ny altan, vi måste fixa så Alicia får ett eget rum och då ska vi samtidigt fixa till Johannes rum så han får ett tuft killrum och inte känner sig bortglömd då vi fixar rummet till Alicia.
Bustrollet på väg mot öppnaspisen


Har även i dag bokat ett bord till den stora Loppisen som är under Noradagarna, först var jag osäker på om jag skulle orka men nu känner jag att det är dags att rensa ut och sälja...kanon att få lite extra till semestern  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar