söndag 29 maj 2011

Mors dag...

Alicia sov till ca 02,30, var vaken 30min sov till ca 03,30 och sen var hon vaken....inte så kul. Hon var snäll och serverade fika på hennes rum hela morgonen fram till 06,00 då dom andra vaknade. Vad säger man?
Har inte varit så pigg i dag.

Vi har röjt en massa i garaget och blivit av med massa skit och fått ihop en hel hög med loppis saker, super skönt=)
Mors dag har firats hela dagen, har fått 3 teckningar av Johannes och fått höra en massa jag älskar dig....super mysigt.
Niclas kom hem med en fin liten bukett som han plockat själv med massor av kärlek...jag älskar min man=)
Han avslutade dessutom dagen med att baka en himmelsk paj med rabarber och jordgubbar...

Niclas och Alicia ringer till Farmor och grattar på mors dag


Hittade glasögon och kepps att leka med när vi röjde =)


Vad passar bättre än en evig hyllning till barnen ...nu sitter dom där, alltid =) Tack älskling!

från barnen

från maken
Nu ska jag få lite vila...God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar