tisdag 25 oktober 2011

Kan ju inte säga att jag är pigg, har varit så trött dom här dagarna, nätterna har varit katastrof. I natt slog hon på stort och kräktes också, hon halvsov på mage med ansiktet mot kudden och plötsligt kom det bara...massor, gissa om hon blev rädd då hon vaknade till med ansiktet i en stor pöl. Det blev sanering och bad sen ville hon inte sova mer. Gick ner med henne och vaggade en stund till son lugnat sig och slumrat till på min axel, fick henne att sova lite i sängen men jag kan inte skryta med natt sömnen. Kan jag ha sovit 6 timmar totalt sen i lördags natt?
Ska inte klaga de kan ju vara värre men jag är bra trött.
Nu hoppas jag bara att hon ska bli frisk så hon kan återhämta sig inför turen till Göteborg.
I morgon ska hon ju dessutom vaccineras mot influensa men jag tror inte det bli av nu när hon är sjuk...skit.
Nu ska jag försöka skura och vädra tycker att lukten sitter kvar i väggarna från nattens turer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar