söndag 23 oktober 2011

 Vår lilla tjej blev ju tyvärr sjuk i natt och sov sporadiskt eller snarare inget.
Klockan 05.00 kände jag att jag inte orkade mer, då hade jag fortfarande inte sovit en blund, gick upp och väckte N och sa att han fick byta av mig nu så jag la mig 05 och sov till ca 07...kanon fick ju sova ostört två hela timmar vilket nästan aldrig händer så jag kände mig ut vilad när jag vaknade.
Tyckte synd om N som fick pallra sig upp med sitt diskbråck som alltid känns värst på morgonen men vad gör man?
Har varit mycket bärande, när hon blir sjuk vill hon bara att man ska bära runt och gå gå och gå, inte skönt för ngns rygg och absolut inte för Niclas.
Nu sover hon dock med Alvedon i kroppen...hoppas hon sover ett tag, ska ge henne en till i natt så hon kanske kanske sover lite bättre. Tycker så synd om henne.
Hon ska ju hålla sig frisk nu inför turen till Göteborg men det är ju tur att det är två veckor kvar så hon hinner bli frisk, hoppas hon kan vaccineras i veckan trotts att hon är sjuk nu.

(Tack Håkan och Malin för en kanon date med god mat...Kram)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar