torsdag 20 oktober 2011

8/11 åker vi till Göteborg

Så har vi äntligen fått kallelsen...den 8/11 åker vi till Göteborg för att sedan skrivas in den 9/11 och katetriseringen görs den 10/11.
Ska bli så skönt att få det gjort och kunna bocka av en sak till på listan. Sen är det bara den sista stora operationen kvar.
Blir dock inget mer dagis nu då hon inte kan vara sjuk när hon ska sövas så vi får roa oss hemma.
Ringde och bokade hotell ( som landstinget betalar), bokade även ett rum till farmor som man får betala själv men till reducerat pris.
Det känns bra att Johannes ska följa med och skönt att farmor är med och kan ta hand om honom så att vi kan fokusera på A och vad läkarna säger.

I går hade jag och mamma en heldag på stan, så mysigt. Vi var ute 7 timmar. Jag hittade nya skor och en väska ( bilder kommer under dagen).
Mamma köpte lite kläder till sig själv, så kul att hon hittade lite.
I dag ska hon åka hem, trist och barnen kommer sakna henne men jag hoppas att vi snart får ha henne här igen.

2 kommentarer:

  1. Skönt att veta när det blir av, förstår jag. Jag bor ju 6 mil från Gbg, så stick in och ta den där kaffen jag skulle bjuda på istället för växeln för blommorna!

    SvaraRadera
  2. Taget.....om tid och möjlighet ges

    SvaraRadera