lördag 9 juli 2011

Ingen fisk =(

Gårdagen var lugn, vi var helt slut efter Torsdagens loppis.
Niclas for på svensexa för Petri dom ska spendera helgen i katrineholm och kommer hem i morgon...hoppas jag =)
Jag hoppas han har super kul och kan njuta lite av egen tiden, men han är saknad av både mig och barnen.
Alicia frågar efter Pappa hela tiden och Johannes tjatar om när Pappa ska komma. Han är älskad av oss och vi vill ju ha honom hemma.

I dag har vi varit på fisketävling med Johannes, det var super mysigt och J var kanon duktig...han väntade och väntade i två timmar men fick ingen fisk =(  Däremot fick vi stöd av sveriges egen "Ruummppaaa", Sean Banan som ska spela på torget i kväll. Han slog sig ner brevid oss en stund men inte fick vi mer napp för det.
Det var kanon varmt så J och mormor sökte skydd i skuggan så det slutade med att jag fick sitta och meta ( A sov i skuggan).  Alla barn som var med fick pris...en godispåse så han var nöjd ändå men det hade varit bra kul att få en liten fisk.






J ville gärna springa i bollar på vattnet men när dom skulle putta ut honom blev han super rädd, tårarna bara rann, han vågade inte. Jag sa att han var jätte modig som vågade sitta i den men de tyckte inte han. Han fick åka lite i vagnen och då blev det bättre.
Avslutade med en Pizza och det behövde alla.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar