måndag 4 juli 2011

Pang sa det...

Vår nya vagn kom i fredags, jag känner mig super nöjd, den är väl inte så super smidig men den är kanon för Alicia och det är viktigast.
I går köpte vi lite blommor till farstutrappen, när vi planterade dom hördes en jätte smäll...PANG! Alla hopade högt...vad tror ni att de var?...Ena bakhjulet på vagnen så klart...kanon...toppen...=( Så i dag kl 10 när allt öppnar är det bara för mig att ringa runt och se var jag kan få tag i ett nytt...känns absolut inte kul...
Dessutom har vi plockat isär den gamla vagnen och tvättat den då vi ska sälja den så den vill jag ju inte använda nu. Som tur är har vi en sulky som hon får sova i idag.

Johannes ska till dagis i dag och jag och mamma ska diska och torka av saker till vår loppis på Torsdag, mycket jobb men det ska bli kul att ha loppis, träffa lite folk och förhoppningsvis få lite extra glasspengar =)

Tusen tack till Kristoffer och Melica som köpt denna kanon söta klänning och byxa med tillhörande sko till Alicia, hon blev super glad och den skulle på bums...den är så fin och sommrig...TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar