söndag 27 februari 2011

De kändes som att vi var på väg att bli pigga så fick Johannes hög feber i går, han låg helt utslagen. Tror det är lite bättre i dag så vi kan ju hoppas att det bara var ngt tillfälligt.
Alicia äter fortfarande dåligt, ingen riktig mat bara lite glass och sondnäring får hon i sig. Hon har fortfarande en fruktansvärd hosta och som vanligt avslutade hon gårdagen med att kräkas . Man tycker ju att hon skulle kunna få ngt mot hostan så hon slapp kräkas, hon behöver ju få behålla sin näring, vi inhalerar henne men det hjälper inte så mycket...undrar hur länge hon ska hosta.
Själv tror jag att jag mår lite bättre men känner mig lite tagen, kanske är det en kombination av för lite sömn, mat , stress och ngn magbakterie som gör att det är så svårt att komma tillbaka....Vi får ge de ngra dagar med mat och den vila man kan få så är jag nog mig själv igen.


Bara barnen blir friska så brukar resten lösa sig.
Mamma kommer nog till veckan, det ska bli mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar