torsdag 10 februari 2011

När tar vintern slut?

Förra veckan kändes det som att våren var på väg, solen sken och fåglarna kvittrade, i går vaknade vi till ett underbart väder men mer snö...de kändes inte så kul, Johannes blev glad som nu kan fortsätta åka pullka. Trösstade mig själv med att det nog inte blir långvarigt men va fel jag hadde. I dag ska vi ju bli insnöade så de känns kul och de ska bli runt -10 igen...upplyftande=)
Nå ja, de finns värre saker i livet...

Alicia är inne i en gör allt som storebror gör period, super gulligt ibland och super dumt ibland. Hon har dock ett stort foto intresse som resten av familjen, hon älskar att "ta kort" med leksaks kameran.
I morgon ska vi till kuratorn igen, ska bli skönt. Ska prata lite om hur våra nätter ser ut och om jag kan göra ngt åt de dåliga samvetet man får om hon inte får sova med oss, kanske hon har ngra förslag.
Har även rensat ut lite udda och trasigt guld som jag vill bli av med, ska fixa de i morgon så får man lite extra pengar =) På tal om pengar...Försäkringskassan fattade inget om min "bonus utbetalning". Dom visste inte heller hur jag ska göra för att betala tillbaka dem. Dom skulle kolla och ringa mig, så nu får jag sitta på pengarna ett tag. Det kan bli så att jag får behålla dem men att jag inte får ngra pengar nästa månad, vi får se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar