torsdag 3 februari 2011

Försöker samla styrka att köra 5 minuters...

Tror att jag/vi bestämt oss för att ta oss i kragen och på Fredag lägga Alicia och låta henne skrika tills hon somnar, det känns helt fruktansvärt att hon med sitt lilla hjärta som pickar på för fullt annars ska behöva skrika sig till söms =( Vi har allas stöd, hjärtsköterskan är på mig att jag måste göra de för både hennes och min skull, men det känns svårt.
Jag hade inga problem med Johannes men när man vet att A är sjuk så är det ngt i hjärtat som säger nej.
Får ha i tanken att det kanske tar en vecka eller två om vi har otur och sen får vi ett helt nytt liv med natt sömn och möjligheten att ha barnvakt ngn kväll så jag och Niclas kan gå på bio eller ut och äta.
Jag får köpa massa godis och sätta mig i soffan och se en bra film och försöka koppla bort att hon skriker...
Håll tummarna för oss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar