lördag 19 februari 2011

En fruktansvärd natt

Alicia sov ca 30minuter i sin säng innan hon vaknade . Ja la mig hos henne och försökte få henne att sova dock inte så lätt när hon hostade hela tiden och dessutom har feber. Vid 24 tiden somnade hon tillslut och mellan 24-01 hostade hon oavbrutet hela tiden men var så utmattad att hon inte vaknade, jag och Niclas kunde inte sova låg bara och lyssnade på hennes hosta och väntade på att hon skulle vakna.
Runt 01 tiden vaknade hon, la mig hos henne, låg där till 02 men då hon inte somnad pga att hon har så jobbig hosta tog jag med henne till vår säng och satt där, tittade på en film, som faktiskt var helt ok, Alicia somnade tillslut vid 4 tiden och jag tittade på klockan 04,30 och sen somnade jag.
06.15 vaknade vi till en ny underbar dag.
Fortfarande har Alicia inte ätit ngt, feber och hosta, vi får se vad som händer under dagen.
Johannes har också hostat hela natten, fick en feber topp mitt i natten och har satt Niclas i jobb hela natten så ingen i familjen är på topp i dag, men solen skiner så de kunde ju vara värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar