onsdag 9 februari 2011

En ny dag igen, förstår inte vart alla dagar tar vägen.
Ringde precis till dagis för att kolla läget och nu fanns inga fall av magsjuka eller vattkoppor, så han får gå i dag MEN det känns inte kul. Man är orolig hela tiden att han ska dra hem ngt från dagis men samtidigt kan man ju bli smittad på Ica. Kan ju inte låsa in sig.
Det är bara att hålla tummarna.
Alicia sover bra i sin säng på kkvällen, 19.30-22 men sen är det super svårt att få henne att sova där. Hon somnar fort men när jag lägger henne i sin säng tar det 5-10min så vaknar hon. Vi håller på så tills jag inte orkar och hon hamnar i vår säng där hon sover som en stock...
Är det ngn som har ngt förslag på hur jag ska göra?

1 kommentar:

  1. Hej L, N, J och A!!

    Länkade mig hit från Linns blogg!
    Om jag får så följer jag gärna med i ert liv via bloggen då vi bor så långt ifrån varandra.
    Har läst ikapp lite och kan inte annat än känna mig imponerad över er styrka. Det är även en styrka att känna svaghet, glöm inte det.
    Ni är så fina alla fyra och jag ser fram emot den dag då hennes lilla kropp får samma styrka som hon utstrålar på utsidan.

    Kan ni inte ställa in en sängbotten direkt på golvet och lära henne sova i den?
    Vi har en säng i Sixtens rum där vi båda sover om han vaknar på natten och vill vara nära. Vi har babylarm i rummet och stängd dörr så han kan inte krypa ut.
    Svåååårt!!

    Ta hand om er!!

    Kramar Sandra

    SvaraRadera