onsdag 16 februari 2011

I dag vaknade jag med magknip och jag känner mig lite spyfärdig, vet inte om det är magsjuka på g eller om jag bara är trött, vi håller tummarna och ser vad dagen visar.
Vår vanliga tur fortsätter , nu fungerar inte högtalarna till tvn igen, det är förvisso en annan del som är trasig nu  men man blir lika arg. tur att det finns ljud i tvn.

Johannes är hemma i dag också han har inte riktigt hämtat sig ännu, han äter inte så bra och är lite slö, får se om han blir hemma hela veckan.
Alicia sov i vår säng i natt...som vanligt men jag ska kolla om svärmor har en 90 säng över kanske =)
Vore skönt att få sängbytet fixat så man kan starta med de nya rutinerna...

Vi har fått tid för nästa mer grundliga undersökning av Alicia, den 15 Mars, då ska hon få lugnande redan i väntrummet så man kan göra en grundlig koll på hjärtat för att försöka se om man kan hitta flera hål.
Efter de skulle vi kanske bli lite klokare på när nästa operation blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar