tisdag 28 juni 2011

Äntligen...

Äntligen fungerar datorn =)
I dag har det varit super varmt. Efter att jag lämnat J på dagis fikade jag hos en kompis medans A sov i vagnen, det var trevligt men vi satt i skuggan.
Alicia fick feber nu på kvällen så det har inte varit så kul för henne hon tycker att det är lite besvärligt med värmen....
Nu till lite uppdatering.

Midsommar
Vi åkte hela ligan till Siggebohyttan, det har blivit en tradition att åka dit och dansa. Vi hade med oss lite fika och Marie som i år INTE skulle baka tårta bakade så klart tårta....Tack för det Marie, den var super god =)
Killarna lekte för fullt och Alicia gjorde sitt bästa för att hänga med.
Självklart blev det dans med små grodorna, Johannes dansade en stund men Alicia kunde fortsätta i evigheter, hon hade så kul.
Efter dansen åkte alla hem till oss, åt sill och potatis och grillade, barnen lekte ännu mer och vi hade lite fiskdamm. Johannes fick 39 graders feber men det botades med lite alvedon och godis =)














Neo, Alicia, Ludde, Johannes

Midsommar var kanon =)

Jag och barnen har även badat med Robin och Bella, dock kunde inte jag bada då jag håller på att ta bort en tatuering så Bella och Robin badade med dom. Alicia åkte stora kanan med Bella, trodde aldrig hon skulle göra det men hon tyckte bara att det var kul.

Trötta efter badet
I Söndags åkte vi till Lövnäset, (Farmors "sommarstuga").
Det var mysigt, Johannes ville fiska och Alicia var nyfiken på bryggan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar