onsdag 22 juni 2011

I går var vi hemma hela dagen. J var hemma från dagis då dom ringde och sa att ngn kräkts där. Han och A lekte hela dagen så jag kunde pyssla lite med mitt...kanon. För en stund slog mig tanken att dom kanske inte ska gå på dagis...men jo dagis är bra. I dag har vi storhandlat, det är så skönt att alla föråd är fulla:) Har inte fixat datorn trotts upprepade samtal till suporten...Alicia har fått strumpor med Mimmi, super fina men hon vägrar att ha skor...hon ska bara gå i sina Mimmi strumpor. Mimmi mimmi mimmi....

3 kommentarer:

  1. Hej!
    jag åker och fixar 2 blommor på söndag, tror det fanns rosa, gula och röda, någon särskild som önskas? Lämnar dom till mamma som har Blå Skåpet, i backen ner från kyrkan ( Christina vet var den är iaf) Helt ok att ge henne pengar! jag blir glad av att göra folk glada, så jag fixar det!

    SvaraRadera
  2. Du är ju en ängel...gärna rosa, är dom slut ta den som du tycker är finast

    SvaraRadera
  3. Japp, ängel är det ord som alltid beskrivit mig bäst, fråga Linn ;)

    SvaraRadera