fredag 17 juni 2011

Vill man var fin ...

I dag åkte vi in till Örebro vid 10 tiden.
Först åkte vi ut till Elgiganten där vi köpt en dvd till bilen då Alicias gjort sitt, känns bra då vi åker ganska mycket bil och långt, när vi åker till mamma är dvdn räddningen.
Sen åkte vi in till stan, Alicia somnade i vagnen så vi passade på att äta lunch. Niclas skulle till kiropraktorn och då gick jag med barnen och tittade på vagnar, vi jagar ju ny, har tre som vi funderar mellan.
När Niclas var klar gick vi och fikade och sen var det Johannes tur att klippa sig, det blev kanon.
När vi kom hem målade Alicia och Niclas i hennes nya pysselbok, Mimmi så klart, jag och Johannes klistrade Bakugan märken på insidan av garderobs dörren....super cooooolll=)

15.30 hade jag tid för att titta på en tatuering jag inte är så nöjd med, var inte riktigt medveten om att jag skulle få två barn och öka över 30kilo i vikt båda gångerna så att i unga år tatuera sig på magen var då en toppen idé men i dag kanske inte lika toppen...
Bestämde mig för att den skulle bort då han sa att han till 99% kunde säga att den kommer försvinna helt, AJ...det var inte skönt, ca10minuters pina....vill man vara fin får man lida pin.

Ska spela Allan som vanligt =)





Nu ska jag vänta i 4-6 veckor innan man kan se resultatet...

1 kommentar:

  1. Vi måste ta en fika snart! Har du kvar ditt nr? Hör av dig till mig annars, jag har samma som förut 0703853536...
    Som det ser ut just nu jobbar jag mån em, och resten av veckan är helt ledig :)
    Hur ser det ut för dig?
    kram

    SvaraRadera