onsdag 15 februari 2012

Ringde sjukhuset och frågade om Alicias tid till sin hjärtläkare, fick då till svar att de står att hon ska kallas innan den 31/2 så vi får se om de kommer någon kallelse snart.

Har fått ett ryck att storstäda i dag, ska ju göra ngt helt fantastiskt i helgen....
Jag och N ska åka med våra närmaste kompisar till Stockholm, min hemstad.
Ska dit och bara ha det bra, äta god mat, gå ut och dansa lite, snacka lite skit och bara vara ...UTAN BARN!!! Det innebär att jag kommer att få sova en natt...vet inte när jag gjorde de sist ? En hel natt...de känns helt galet, jag kommer säkert bli sjuk efter då kroppen fått känna hur det är att vila.
Det ska bli super super kul.
Ska även besöka pappas grav...allt för långt mellan gångerna =(
Farmor ska ha barnen och då vill jag ju att det ska vara tipp topp här hemma så hon inte känner att hon behöver städa ;) Hon ska bara få lite mysig ensamtid med barnbarnen...hoppas jag...om dom sköter sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar