tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag...

Dagen som fått en helt ny innebörd för mig efter att vi fick Alicia.
För mig är det en dag då jag tänker extra mycket på alla familjer som har ett hjärtebarn vid sin sida.
Alla små hjärtan där ute som inte är friska och som behöver all hjälp för att få en chans att slå vidare.
Men jag vill ändå ta dagen som ett tillfälle att ge en extra tanke till dom jag bryr mig om och älskar.
Mina älskade älskade barn, mina små bus-troll, vad vore livet utan er?
Min fantastiska man som bara älskar mig för att jag är jag, uppskattar mig och ser mig, en underbar pappa och en trygg famn att luta sig mot.
Mamma som format mig till den jag är...Tack Mamma, hon är även en enastående Mormor.
Pappa som jag alltid saknar.
Min syster, känner ett stort stöd och vet att hon alltid finns, hon är min person i livet.
Mina vänner, som jag ringer allt för sällan, ska bättra mig. Ni vet vilka ni är och vad ni betyder för mig.
Svärmor...vad skulle vi göra utan dig? Linn som tar tåget till Göteborg bara för att hålla oss sällskap på sjukhuset, Farfar, Olle som är allas vår "pappa", ställer upp och ser till att alla har det bra.
Kjell, Anita, Mia och Jessica som också alltid finns där med en utsträckt hand...
Är så tacksam för att jag får ha er alla i mitt liv, ni berikar det till fullo.
Älskar er alla men ni får ingen gåva i dag för jag har valt att ge pengar till Hjärt Lungfonden.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar