onsdag 8 februari 2012

Hur kunde jag tänka så?

Vi får ofta höra...I natt kommer hon nog sova bra....
Men vi vet att oavsett hur lite hon sover eller hur mycket vi gör på dagarna, hur mycket hon busar och leker så kommer hon aldrig sova bra innan hon är opererad.
Så i går hände de, JAG tänkte...i kväll sover hon nog ngn timme innan hon vaknar då hon borde vara så trött.
Ha, hur kunde jag tänka så, jag som vet bättre. Självklart sov hon inte ett dugg bättre, snarare sämre.
Ringde svärmor för att få med henne till stan så jag kan få köpa allt som behövs till sänggaveln, känner att jag vill göra allt för att underlätta så mycket som jag kan.
Blir ingen simmskola för A i dag, dels har hon ju varit sjuk nu har hon ingen feber men fått tillbaka hostan...
Det känns lite som att det bara går runt just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar